torsdag, rätt och slätt.

jag är lat. älskling håller på o städar, städar o städar..
eftersom imorgon får vi finbesök minsann. robin, robinh, viktor, hampus, tom
och lite andra grabbar kommer hit och dricker öl osv. känns som att jag också borde städa, för det är verkligen inte okej att ta hit folk när det ser ut som det gör just för tillfället. hähä-hä. men som sagt, jag ÄR lat. hann inte mer än o slänga i mig lite flingor för att sedan dyka ner i soffan.
det är ju sjukt hur trött och utmattad man kan bli av ett så stillasittande jobb..
men så är läget iallafall.

och idag är det majas dag,  hennes tur att bli tjugo bast! wish you were here.
trist att vara ifrån varandra efter x antal födelsedagar tillsammans.
tiderna förändras, allting förändras.

nej, nu ska jag ta tag lite i städandet, älskling börjar bli gnällig.
xoxo



gh & fh - ett år sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0