förkyld o sånt trams.

sitter och snörvlar som ett as. jag hatar det här med att vara sjuk..
jag hostar, snorar, hostar och snorar. fick nyss i mig lite frukost iallafall.. hallelujah! har tankat massa bra serier som jag kan knarka idag. 'how i met your mother' blir först ut. finns väl fan ingen bättre serie? inte enligt mig iallafall.
måste förresten försöka ta mig ork till att tvätta, diska och dammsuga också.
good luck chuck! såna här dagar vill jag att älskling ska vara hemma med mig.. skönt att ha någon som kan pyssla om en och tycka synd om en när man mår såhär. JOVISST. ehehe. mysigaste ääälskling <3

igår hade vi chill här hemma, jag, älskling och viktor kollade på premiären av 'Wipeout', och sedan på 'Sanningens Ögonblick'.
det är såna saker som gör att söndagarna är liiiiiiite bra.

atcho. säg åt mig att krya rå. gah.
xoxo


Kommentarer
Postat av: karro

krya på dig gumman !:)

2009-03-10 @ 10:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0