varmt och jävligt.

.. är det i våran lägenhet. det känns seriöst som att sitta i en bastu,
vilket inte uppskattas såna här varma dagar som de senaste.  usch & fy.
skönt att vi har varit på beachen hela dagen idag iallafall.
så himla mysigt att flyta runt på de där luftmadrasserna tillsammans med hjärtat mitt, åhw.
hade hoppats på en heldag imorgon med.. men då tycker hjärtat mitt tråkmånsen att det passar att få feber osv, det är inte okej.
så imorgon ska jag ligga nere på gården och steka,
medans han kan ligga här inne och få värmeslag.

och förövrigt så har jag 'inte alls' någon ångest över att jag i helgen
bryter en x antal års lång tradition.

underbara power meet
.. vi ses nästa år?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0