vardagligt trams.

en helt vanlig dag, som alla andra dagar idag faktiskt.
väckarklockan ringde vid halv tio och JAG gick upp och drack kaffe medans det kollades på disney channel. sedan vare dags att börja fixa sig (vilket går mycket snabbare utan min lösfrilla) och det är väl det enda plus med att vara utan det.
anyway, en trött älskling kom upp vid elva tiden och vi åt mysfrukost o kollade på
'the weakest link' SOM VANLIGT <3.  bar iväg till jobbet vid tjugo i tolv..
och dagarna på jobbet består alltid av massa fjant och trams!
det är ju bra att folket som jobbar där har humor och att man har nå att garva åt efter allt gnäll o shit man får höra av alla sura gamla gubbar och gummor.

jag kan helt klart säga att jag fått en helt annan syn på telefonförsäljare numera. förut var jag som en av dom där sura gummorna som bara blev irriterad eller slänger på luren. men nejnej. det skulle jag aldrig göra idag.. vafan.
människorna gör ju bara sitt jobb. så tänk på det ppl. hähä-hä.

sådär ser vanligtvis min dag ut. jag gillar det, även fast arbetstiderna inte är dom bästa. och visst har jag mina stunder då jag blir så less som jag tror jag ska spricka. men överlag så trivs jag, faktiskt. however, whatsoever..
vi kom hem för en stund sen, blev långdusch och sjukt mycket mys.
och nu ska vi kika på någon awesome film och tjocka oss med smågodis.
min kille är bäst. good night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0