If you're losing her don't be sad cause she will offer you heart attacks.

galen dag på jobbet. peter, våran chef, var borta så det blev en massa ståhej.
mer än vanligt alltså. anton och janne busringde för fulla muggar, haha. men det såldes bra. jag tog den sista ordern till vårat gåhem-mål. ge mig creed för det.
eller nått. förbannat skönt att sluta tidigare må jag säga..
efter jobbet for vi till ica och skulle kika om mitt hår kommit, JAG ÄR IVRIG,
men som vanligt med min tur så hade det såklart inte kommit. utan imorgon får jag troligtvis det. fucking awesome isåfall. och så är det snart helg, veckorna bara flyger förbi. innan man vet ordet av så är sommaren här!

för övrigt så bokstavligt ÄLSKAR jag Mando Diaos senaste album, 'Give me fire', låtarna går på repeat på min telefon mest hela tiden.
Gloria är verkligen sjukt bra, favorit som fan.

nu ska jag pussas med världens bästa. hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0