alltså. hehhhhh

jag har kommit på mig själv att jag börjat prata lite konstigt. eller ja, norrländska.. jag säger saker som 'ja, man blir ju brydd', 'djävulskt irriterande', 'fel om man..'
'vi måste fara nu' OCH SÅ VIDARE. massa smågrejer är det iallafall, haha.
lagom kul. men man blir väl som man umgås antar jag.
på lunchen idag så gick alla från telab hem till en arbetskamrat, eller vad man nu kallar det? och grattade henne. det bjöds på smörgåstårta, vilket är bland det värsta jag vet, usch. så för min del blev det ungefär åtta glas cola istället.
men det var trevligt.

nu sitter jag och tråkar. har just fixat med håret som kom idag! lucky me.
måste dock färga mitt riktiga några gånger till. men det börjar lik förbannat att likna någonting vettigt nu. SKÖNT. och puss på att det är helg.
älskling och hampus är i Matfors och hämtar den nya skootern som älskling köpt. så imorgon blir det åka av, hähä-hä. jag är spänd. har aldrig åkt förut.. eller jo..
när jag var typ liten, men det räknas inte. så jag ser fram emot morgondagen.
ska testa och köra också, får väl uppdatera hur det gick med den saken.

jaja. nu ska jag poppa metro station på högsta volym och lira donkey kong 3.
xoxo


Kommentarer
Postat av: emmah

så fint ditt hår blev gumman :D

har också förlängt mitt ;D <3

2009-02-20 @ 22:26:00
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0