wildheart

idag blev ingenting som det skulle. jag & hjärtat hade planerat världens mysigaste dag.
skulle dricka & äta gott till någon awesome film, sedan skulle kvällen avrundas med att bada tunna och ha det allmänt bäst. hur blev dagen? jo, vi har irriterat oss på varandra till & från i princip hela tiden. våran 'romantiska' middag bestod av makaroner, kassler och någon slags sås.. och nå badande blev d inte på tal om, eftersom puckona som vi skulle låna den av kort och gott är riktiga PUCKON. så istället satt jag och halvkollade på melodifestivalen, spelade tvspel och tröck i mig choklad medans mannen toknötte poker online.
inte så överdrivet spännande och inte så hög mysfaktor, nej.

kan ju säga som såhär att, hade inte lillasyster ringt och varit så himla klok och undebar som hon alltid är, så hade jag nog skippat det här med att göra någon big deal av denna dag hädanefter.. jag förstår inte hur en prinsessa på sex år kan förstå så mycket.

HOWEVER
nu ligger jag i soffan och småsurar. borde nog egentligen försöka få lite sömn.
ska kicka igång en film först och se om det orkas med. god natt ppl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tokit det kan bli "/

längtar tills i sommar när vi ses!

längtar sjukt mycket.

2 år utan att ses är ganska bajs.

hoppas det löste dig <3

2009-02-15 @ 11:17:16
URL: http://sandrakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0