i hope it kills you on your way down.

då var systembolags-biten invigd för min del också då. blev fem öl och två smirnoff, haha. bara för att liksom. men det var tufft, och jag kände mig jätttteee vuxen när jag fick visa mitt leg, att jag FAKTISKT var tjugo år.
efter att det var avklarat så for vi o käkade kinamat. älskling var hungrig efter sitt läkarbesök, gullungen! mums med friterad kyckling, ris och sötsur sås.

väl hemma igen, efter jobbandet, så hade mormor ulla bakat en tårta som hon lämnat hos oss. som en liten present till mig, i efterskott. ska hugga in på den senare.. och nu har jag nyss klunkat i mig smirre och älskling sveper öl, jag menar, vem vill inte fira efter nio veckor utan alkohol? men vi är taggade som attan inför helgen. det ska bli riktigt roligt! och mysigt också för den delen.

såja, nu ska vi busa.
xoxo








Kommentarer
Postat av: jannice

2 dagar kvar :D <3

2009-02-26 @ 11:42:18
URL: http://jjappe.blogg.se/
Postat av: Micka

den tårtan såg sjukt god ut ;D

2009-02-26 @ 15:40:47
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0