mysdag med massa snö.

idag blev det en skotertur för mig och älskling. klädde på mig tusen kilo kläder och världens fetaste hjälm innan vi begav oss, eheeh. man känner sig inte särskilt glamorös vill jag lova.. och brillorna gjorde ju verkligen inte saken bättre.
dock var jag chicken så han fick köra hela tiden. men det var förjävla roligt alltså! höll på att avlida när vi låg i 130 km/h, haha. jag har nog aldrig hållt i mig sådär hårt i någon förut.. men det var mysigt. hela dagen var mysig!
när vi kom hem blev det först och främst en varm dusch, BEHÖVLIGT till tusen, sedan blev det filmgos med varm choklad och toast. vi kollade på 'The Curious Case of Benjamin Button'.. efter att man sett den vet man varken ut eller in.

nu är älskling och fixar med bilen och jag sitter o väntar på att 'Herre på täppan' ska börja på 6an. det verkar ju helkul. och imorgon är det back to work, heja!
xoxo



baby var lagom gullig, haha :*


Kommentarer
Postat av: älin

aaaaoww, visst va filmen braaaa?:)

2009-02-22 @ 19:59:45
URL: http://elinteborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0