my b-day.

jahapp, då var min tjugoårsdag över då. dagen blev som jag sa, inte så speciell alltså, men jag är nöjd. älskling kom in med frukost på sängen runt tio tiden, crunchy och fil med kanel, varm choklad och ugnsmacka. världens sötaste!
det blev dock ingen present pga en massa omständigheter.. men det kommer ;*
however, sedan har jag jobbat hela dagen, kom hem runt halv tio, lagade mat, färgade mitt hår och duschade. har märkt att födelsedagarna bara blir mindre och mindre speciella.. men på lördag blir det kalas hemma hos mamma. kanske känns lite mer då, när det blir släkt, tårta och sånt där mys.

nu ska vi kolla på 'Fredag den 13onde', den nya versionen.
får la se om det är nå att hurra för.
OCH IMORGON SKA JAG GÅ PÅ BOLAGET FÖR FÖRSTA GÅNGEN!
xoxo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0