jag blir så less.

varför blir saker och ting aldrig som man tänkt sig?
imorgon är det fredag, vilket betyder att jag och älskling ska till Sala. vi trodde att vi hade kollat upp allting ordentligt och att det bara var att boka biljetter idag.
så fel man kan ha, biljettpriset har stigit hur högt som helst och det enda tåget vi hinner med går 20:22, och då blir restiden över sju timmar lång..

inte direkt så överdrivet spännande, nej. så vi är framme i Sala tidigt på lördag morgon, och då blir det hem till pappa och sova några få timmar för att sedan fixa sig o gå hem till mamma, fika, leka med syster, öppna paket and so on. sen blir det att skynda sig och fixa ännu lite mera saker inför kvällen, som ska spenderas hemma hos daniel. saken är den att, jag HATAR att stressa och att ha lite tid på mig när jag ska göra nånting, jag hatar att åka nattåg, jag hatar jag hatar!
ingenting blev som planerat och jag är sur. plus att jag stannade hemma idag,
pga att jag har ont i hela jävla kroppen! idag är det verkligen inte min dag alltså. och som det ser ut så kommer inte morgondagen att vara det heller..

nu ska jag dränka min irritation med chokladtårta och glass.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0