imorgon blir jag vuxen, iallafall på papper. jisses.

idag har jag gått med ett leende på läpparna i princip hela dagen.
jag vet inte riktigt vad det är, men jag har en sån härlig känsla i magen..
känns som fjärilar, fast mycket bättre. det kan ha nånting att göra med att imorgon när jag vaknar så är jag inte nitton år längre, utan TJUGO! woho.
även fast morgondagen inte kommer att vara så speciell i sig, eftersom att jag jobbar 12-9, så känns det sjukt bra. jag ska ladda inför helgen, som bara den alltså. tänk att då får jag langa till mig själv, för första gången ever. höhö, fun!
men som sagt, morgondagen kommer bli lugn, inget ståhej eller annat shit..
bara jobba och sen hem och mysa tillsammans med världens bästa kille.
underbart bra osv.

anyway, nu väntar jag på älskling som är o fixar pan-pizza och annat gott. mums.
ska kicka igång någon film och krypa ner under filten så länge.
och detta blev då mitt sista inlägg som nittonåring. förjävla coolt..
xoxo


Kommentarer
Postat av: jannice

Gratrtis på födelsedagen min fru <3 Hoppas den blir kanon! ses på lördag :*

2009-02-24 @ 12:49:44
URL: http://jjappe.blogg.se/
Postat av: emmah

svar: jag har ju inte blivit smal :o känner mig som en 200 kilos klump ;o haha!

2009-02-24 @ 16:02:08
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0