and im not getting any younger.

blev inge skoteråkande idag. den va knäpp och bara la av. jävla skitgrejer det där.
men åka ska jag tamejfan, innan vintern är slut.. dagen har varit seg för övrigt.
bara legat i soffan och degat. ikväll blir det melodifestivalen o sådär.
vill bara att det ska bli nästa helg, för då bär det av till Sala. ska bli så jävla nice att träffa alla. speciellt lillasyster och mamma. jag längtar sååå! och att träffa
maja och jappe ska inte heller bli helt fel. jag har bokat in kramkalas till tusen.

och på tisdag fyller jag tjugo.. TJUGO jävla år. vilket innebär att jag blir gammal nog för spritbanken, WÖHÖÖW! glöm inte o gratta mig, mkay?
nu ska jag fortsätta dega.
xoxo


Kommentarer
Postat av: jappe

mysigt som fan ska det bli ostis <3 LÄNGTAR ! :*

2009-02-22 @ 01:29:12
URL: http://jjappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0