already back?

tjingeling. en gullig tjej vid namn Sara hjälpte mig att fixa designen
lite, det tackar vi för! ;* för övrigt så känns det inte som att jag är så mycket på skrivarhumöret just ikväll. är trött efter en dryg dag på jobbet. alla de otrevliga personer man kommer till under en dag kan verkligen få en att tappa glöden, totalt.
men annars har dagen varit bra. mamma ringde, och jag fick beställa nytt löshår som hon skulle betala. som en födelsedagspresent i förskott. helt fucking awesome! jag känner mig verkligen naken när jag går runt i mitt blonda (ehum, GULA) hår utan lösfrilla i. men snart slipper man det och kan känna sig som vanligt igen.

egentligen har jag en massa tankar & funderingar jag skulle kunna kladda ut här på bloggen. men atm är jag på tok för trött.
ska skutta in i duschen nu, sen blir det knarka kudde. godnatt.



beställt och klart. känns braaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0