vart är orken?

ursäkta inlägget från igår. det var inte riktigt min dag.. egentligen är det dumt att jag gnäller så mycket. jag menar, jag har världens mest underbara pojkvän, som jag vet, skulle gå genom eld och vatten för min skull. hur många kan säga något sådant? anyway. igår kväll kollade jag och hjärtat på Robinson och hade det mys. på natten blev det promenad, gick hem till emil och fick med oss honom ut också. as skönt att traska runt.
idag ligger jag och segar i soffan, SOM VANLIGT, och jag känner att jag verkligen borde ut och röra på mig lite mer än några promenader här och där. menjagärjusåförbannatjävlalat! hjärtat är tråkig och är i garaget idag med, även fast han är sjuk som en idiot med sin körtelfeber. dum unge.
kan iallafall glädja mig åt att idag blir han faktiskt klar med bilen, äntligen!

nu ska jag slå på någon bra film och fortsätta att vara lat.
tjingeling.

Kommentarer
Postat av: ellen

Men jag tycker visst du får vara lite missnøjd bara før att man har værldens bæsta kille så kan det ju ændå kænnas tråkigt utan familj och vænner:)

2009-04-29 @ 11:13:53
URL: http://elliieoberg.blogg.se/
Postat av: Lilly

Varför har du ingen header?

2009-05-07 @ 17:45:16
URL: http://ledisco.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0