ever felt that you would die just to hear it?

jag har tappat suget att skriva, totalt alltså. & jag är så satans less på designen..
nån får jättegärna hjälpa mig, mmyes.

som ni kanske märkte så blev det iallafall ingen tripp till Sala som det var tänkt, utan drar i slutet på april istället. peppar inför valborg! det kommer bli lika mysigt som vanligt. det är väl det enda jag kan säga att jag verkligen ser fram emot just nu, allt annat kan dra.. liksom. har ingen större ork till nånting. vet inte vad det är som hänt.. jag känner mig bara.. tom. helt tom inuti.
nu jävlar får det fanimej bli sommar & sol! och gärna stanna så föralltid.

however. helg imorgon. kommer spenderas hemma. älskling har körtelfeber och jag är lite småsjuk. men om jag känner han som jag delar postlåda med så bra som jag tror att jag gör, så kommer JAG att få spendera helgen hemma.. medans han är i garaget och skruvar.. jag hoppas verkligen att jag snart lär känna nå trevliga brudar här uppe, på riktigt, som man kan steka med i sommar! får ta med mig Ellen och gå ner på stan med en "jag söker kompis"-skylt..  what else to do, what else to do..

hej hopp. nu ska jag fortsätta glo på wild kids.

Kommentarer
Postat av: ellen

hehe ja vi får väl göra det:P synd bara att det är långt mellan oss också:(

2009-04-16 @ 22:08:12
URL: http://elliieoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0